Stephen Rahman Hughes Akui Kahwin Anjali Mehra Di Itali September Lalu

Ada pembaca bertanya di’bawah, Is this Stephen guy even popular?
Jawapan panjang’nya, beliau pernah terbabit dalam sebuah filem Hollywood bertajuk Highlander: The Source, berlakon pentas untuk Bombay Dreams di London.Dan, memegang watak utama sebagai Hang Tuah dalam teater muzikal Puteri Gunung Ledang dan bakal muncul dengan buah filem blockbuster terbitan KRU, Hikayat Merong Mahawangsa Mac ini. Jawapan pendek’nya, tidak. Malah ada antara kita yang masih menganggap Stephen Rahman Hughes ini tidak layak membawa apa apa watak yang membabitkan jiwa Melayu. Sad face.

Apa pun, pagi ini kami menerima sepucuk e-mail dari pembaca kami, Cleopatra yang mengirimkan beberapa keping gambar perkahwinan Stephen Rahman Hughes & Anjali Mehra. 


Majlis perkahwinan mereka yang sedikit pun tiada unsur adat Melayu atau pun unsur Islam di’adakan pada bulan puasa September 2010 yang lalu.

Khabarnya, ramai juga sanak saudara & rakan rakan yang mengaku Islam dari Malaysia terbang ke’sana untuk memeriahkan majlis turut tidak berpuasa. Hmm.
wow! siap ade PADERI lagi


410534 Stephen Rahman Hughes Akui Kahwin Anjali Mehra Di Itali September Lalu 

Mentang mentang filem blockbuster mahu keluar, ada sahaja kisah dari hero kacukan Malaya ini. Stephen Rahman Hughes hari ini kecoh di’katakan mengaku sudah berkahwin sejak September 2010 tanpa pengetahuan media Malaysia. Gadis yang bertuah, Anjali Mehra merupakan rakan baik Stephen Rahman sendiri selain mereka pernah bersama sama terlibat dalam pementasan Bombay Dreams. Sejak dari perkenalan itu, mereka sering bersama & mengenal hati budi masing masing sebelum mengambil keputusan untuk berkahwin. Gambar di’sebelah adalah gambar profile Anjali Mehra yang kami jumpa & nampaknya pilihan hero Hikayat Merong Mahawangsa ini bukan calang calang. Kami ketemu sekeping lagi gambar isteri Stephen Rahman ini melalui sebuah laman untuk penari professional. Tidak manis untuk ditonjolkan, enjoice

jacket Stephen Rahman Hughes Akui Kahwin Anjali Mehra Di Itali September Lalu
P/S: korang layan lah..HERO ni..i memang x minat pun..tapi terkejut sumber di petik dari emeil..:) tapi2 agak2 korang islam ke si Stephen ni..hmm


Comments

Popular Posts