Tuesday, May 3, 2011

Koleksi gambar lucu

Pagi ni bosan sungguh xtau nk watpe..:(
badan still penat lagi xhilang..so rehat je la kat umah, sila layan pictures2 di bawah ini ya..koleksi gambar tak bape pelik and lucu... nak kena layan ke? eleh ngade je lagi nak tanye...sepak kang baru tau....ehehehe




Sila jangan tiru aksi ini..sgt berbahaya, saya tak jamin keselamatan anda
 jika anda berani beraksi begini
 

its ok man..

ala-ala comel nya la dia breakdance..ehehe

Teringat kat my dad sebelum operate mata dulu..cmni la dia..

relax rr, suka hati aku r nak wat helmet ke tak, kata lelaki
berbaju kuning tersebut dengan perasaan tidak puas hati


hahaha, Biadab sungguh orang tua ni..

Tandas awam yang tak dikenal pasti lokasinya

uhhh delicious!!yummy..hahaha bapa and anak same je :P


Credit pictures: tp Mr. Google




4 comments:

mizzCloudy said...

askom hai cantik blog, warna merah!!!!

julina said...

haish....pelik bebenor la...

Ana admi said...

mizzcloudy: hi mizz nway tq dtg melawat ;)

julina: skrg mcm2 julina..xpelik sgt..ehehe

Cik Ecah said...

gelak mengkekekk ok hahhaa ;p

Sweet stalker here..:)