MY PRELOVED MAKE UP, MAC, SHU EUMURA, BOBBI BROWN

Assalamualaikum..

holaaa friends, alhalmdulialh dah masuk tahun baru kita sekarang, ada hampir 10 azam tahun ni untuk dilaksanakan dan sempena tahun baru ini, rezeki semakin murah, alhamdulilah syukur kpd mu ya allah, so tak nak panjangkan cerita, lets to continue, as a MUA, aku memang banyak koleksi mekap, day by days memang selalu upgrade, so selalu la wat try and error atas customer, most of them brand new and preloved usually lightly swatched not more than 5 times.

So aku nak berterus terang yang aku agak malas nak update pic kat sini. so rerajin lah klik thread lowyat aku.. aku memang aktif kat sana, menjual and membeli. so korang leh klik sini KOLEKSI MEKAP UNTUK DI JUAL.

by the way, please take note guys, i'm going to give discount for my blog follower only ya, discount start from 8%-10% off :)


ok, aku nak keluar dah.. okbai :)

Comments

Popular Posts