Cinnamon Sauda Soap

                               
Jerawat nanah dah tak bertakung lagi dah !

Memula pakai memang ada healing crisis, jerawat saya membiak dengan cemerlang, seminggu juga cik acne menapak, seriously saya sangat panik, putus asa..tak nak pakai dah organik produk, tapi setelah whsp mintak consultations. Pihak #organicana suruh pakai lagi seminggu. Berat hati nak cuba.. Takut lagi bertambah teruk 


Saya teruskan pakai. Atas nasihat #organichana, dorg sarankan semasa cuci muka. Cuba Sabun sehingga 1 minit kemudian bilas, kurangkan sentuh berlebihan di tempat jerawat. saya buat jugalah ape yg disarankan, syukur lepas seminggu, memang betul jerawat mulai kering, bekas nanah menipis.Now dah berbulan saya pakai #cinnamonsaudasoap 
Muka tak flawless pon! Ni nak maroh ni 😤😤😤Tapi yang best and teramat gembira. Cik nanahhh. Cik acne tak ada dah, NYAH JERAWAT BYE NANAH. -Fendy

Yang muka ada jerawat aktif, berminyak, kadang² sunburn, gatal dan eczema.. Elok cuba #cinnamonsaudasoap ni

Antara khasiat dapat daripada #feedback cust:
📍#Muka kurang berminyak
📍#Jerawat aktif semakin beransur pulih
📍 #Bekas #parut semakin berkurang
📍#Kulit #wajah semakin cerah





















Nak tahu lebih lanjut, boleh klik link di bawah ye😊 












                














Comments

Popular Posts