Random pictora by Anaadmi

Assalammualaikum, 
this is my lovely niece picture,
nakal and bijak..
dah pandai nak bergaya make up
kalau dah mekap tu tak cukup pakai lipstik
"ibu...lipstik tak pakai ke?adik nak warna pinkish'
aku jawab: tak yah adik budak kecik lagi simple-simple je okey?
She replied me: tapi adik dah besar ibu, adik dah pandai baca, dah pandai mengaji, kawan- kawan adik semua cakap adik pandai (sambil berteriak no 1 hingga 10 dalam bahasa mandarin. gelak aku so sebelum birhday dia bulan 12 tahun lepas she requested me to do trial for her.. aku tergamam,ahh hamek kau dah pandai, nah tengok gambar-gambar 2keping ni sebagai bukti 
budak-budak sekarang bukan main lagi

 
bukan main tersenyum girang lagi, siap suruh buat hairdo kau!


ohh ya, semalam sempat lepas balik kerja aku buat trial mekap untuk mami pukul 11.30 malam sambil layan cerita Adam & hawa, ntah tertiba minat lak nak layan cerita ni. mohtipp? suitt pulak aaron aku tengok ^_^

see, aku pakai kan dia lipstic NYX tea rose color, it was so nice!
pos men baru hantar semalam aku order 3 colors (googling for swatches)
-Tea Rose
-Spellbound
-Doll

Those are my favourite color! korang nak try? a bit creamy and tak mengeringkan bibir, pi search kt LOWYAT.NET sana, aku order sana je, maklumlah tak ada kat malaysia lagi.
CNY promo beli 3 RM28 je not including postage. murah kan? worth buying serious!

Ok nak masak bye!
 


Powered by Calendar Labs

Comments

Aien said…
sudah follow awk..harap sudi follow sy balik...tq

www.kucingsenyap.blogspot.com
Kak hana said…
hi aien.
thank for viewing will folo u back :)

xoxo
~wani~ said…
salam..:) datang jenguk-jenguk..harap sudi lawat my blog pula :) tq

www.kesihatanadalahanugerah.blogspot.com
Princesa3290 said…
ur niece gonna be a beautiful girl when she grown up! :)

Popular Posts